Dagens alla händelse;D

Heej hopp alla muppade läsare :) Har nyss spelat lite;) Ibland måste man nörda lite.. men ska dra dagen liten kortfattat. Började med att jag missade det där mötet. Och sen gick jag ut med ebba, då ropar Mändie och Emma. Dom sattpå en äng. hahaha :P sen gick vi hem till mig spelade lite kubb och fiskade i våra damm xD hahaha..

Efter ett par timmar hängde jag med mändie hem så kirrade vi lite onyttig mat, och sen chillade mest(: Trevligt trevligt(:..  Kom hem runt halv tio typ, så hoppade rakt in i duschen.. Sen nu har jag spelat!

Jag är så sjuuukt blek! Nu är det verkligen dags för brun utan sol!!!!!!!!!! OMMGG!!


Nu ska jag kolla film ocbh krypa ner (:


Puss&Kram// E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0