Valet och kvalet

Hmm fundera på om jag ska träna? Tränade sten hårt igår så har tränigsvärk -.- Hatar det. Men tror det blir ett stenhårt 40 mintuers pass idag med faktiskt. Jag har lovat mig sjävl att träna VARJE dag förutom en dag. VI får väl se hur länge det håller.. hahaha. Känner jag mig själv så är jag väldigt lat.

Uppe sent idag, vid 11 men jag var fkaitkst upp vid 6 en runda, Ebba ville entligen gå och och få lite mat i magen.  Vi hämtade henne vid halv 5 tiden igår. Hin var helt väck min lilla snäcka.  Hon piggande int etills föresns idag påp morgonen. För övrigt så har dom rakat halva huvudet på henne xD haha. Min lilla ganster :D moha:D Dom tog massa prover och lite såntdär. MIn hund har ett litet blåsljud på hjärtat, så bestämmde oss för att ge en ätt dos av hjärtmedicin. Men för övrigt så är hon hur pigg som helst sa dom :)


Mne vad händer mer idag då?

Ska först träna tror jag. Sen ska jag göra två prov, och plugga, sen ska vi iväg och äta middag -.- Vilket jag inte ser framemot direkt... Sen på söndag är det kalas.


Pusselipuuss//E

Ska försöka bjuda på lite bilder och sånt där, inte varit på G med kamran direkt. haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0