Underbara väder underbara jag :D

Underbart väder, underbara jag :D haha. Lite så är det idag:D Livet är bra underbart idag :D   Vakade första gången, då att av folk spammade mig med sms. Men låg och drog mig till 10 då telefonen ringde. Så då gick jag upp, strålande humör då med :D   Så gick upp slängde mig i duschen gjorde lite frukost. Sen drog jag till Nyberg och va där en stund.. Efter det gick jag och min puppie ut och gick en runda. SÅ mysigt :D taada.


Nu sitte rjag och spelar nirvana på högsta volym och ska börja plugga klart mitt SISTA religion arbete ;)

Pusselipuss// E




Mitt hår har verkligen lustig färg här:S Även jag ser lusitg ut så det jämnar väl ut sig:D

Men puss&kram på er :D

Kommentarer
Postat av: Linda

kläderna idag snäckis? <3 skulle verkligen uppskattas så jag får dom innan jag åker upp till stockholm nästa vecka.

2009-03-25 @ 16:19:38
URL: http://xkillbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0