Trött men skolan tar över och vad händer i morgon?

Nu är jag rikigt trött -.- Men jag kan inte sova pga av att jag måste göra klart det här jävligt lusigt arbetet. som ingen fattar typ :S Framförallt inte jag :S Jag må var trög eller något. haha. Har en uppgift kvar och den är fan rikigt jävla lustig.

Nu börjar mitt stråland humör gå över till surt humör xD Jag börjar bli trött och när jag blir det blir jag irriterad på precis allting.  SÅ får se hur länge det går innan jag bara skickar in skiten rent ut sagt. I morgon har jag ännu mera arbeten, det är då sjävla fan med, ALDRIG ska jag få slippa plugga, är varje dag, tom helgerna.

vad händer i morgon? jo

Måste plugga vet jag iallafall, hämta ut ett pakt på posten, sen kolla i en till affär om dom kan ändra klockan. Men före det ska jag till sjukan, denna gången har jag en ny som jag ska till. Jag gillade min före jag hade, hur man nu kan gilla dom på sjukan men endå xD haha.. Så typ ja nervöst på något vis :S aja what ever går väl det med. Ska inte dit så ofta nu så det klara väl sig..

Ne nu ska jag försöka göra klart denna lusiga jävla uppgiften så jag får sova någon gång.


Puss&Kram//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0