tränings sugen till tusen, men halsen säger nej

Nu har jag läst 25283923 sidor i samhälls boken känns det som. Skönt att ha läst allting iallafall. I morgn har jag en jävla massa i religionen jag måste bli klar med.. Så är väl bara att sätta igång så fort som möjligt helst.

Jag saknar verkligen att träna. Vill bara bli frisk så jag kan träna igen. Men min hals vill inte bli bra direkt.  Jag kan typ inte prata nu heller. låter som en skata. Min syster blev helt förtvillad när hon ringde. det första hon sa bara vad har hänt xD hahaha.. Men nästan alltid när jag tappar rösten så får jag halsfluss -.- Och det vill jag verkligen INTE ha..  Jag har tryckt i mig en jävla massa glass:D haha. Inte alls nyttigt..   Men har inte ätigt så mycket så det gör inget:D 

Ne nu ska jag faktikst lägga mig och kolla en film och ta ne alvedon och försöka sova lite..

Pusselipuss// E


Thats me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0