Tingeling tingeling come on baby shake that thing

Vad jag diggar tingeling asså:D hahaha.. Men nog om tingeling tingeling nu :D

Nu ska jag försöka sova faktikst. men jag e knappt inte trött, typ övertrött?:S Men ska iallafall försöka. Fundera på att sätta på en dålig film xD Då bruka man faktiskt somna.. haha.. För övrigt så är jag cp hunrig:S vad har jag ätigt i dag jo en tallrik fil och en majskolv, SMIDIGT. Men jag är väldigt kräsen vid maten, så finns det inte någon mat jag vill ha så skippar jag istället. en väldigt dum vana. Så den måste jag faktiskt försöka ändra på dirr!


Sem är jag väldigt avis på min bror som just nu, (tror det är nu eller så det senare i nattI) sitter på planet till Egypten. Jag vill med åka dit.. taadda Men vi har det bra i kalla och slaskiga sverige -.-

Men nu ska jag nog försöka sova tror jag.. Det första jag ska göra i morgon när jag vaknar är att ta mig en skål fullkorns flingor med  lätt fil :D


Pusselipuss fuckers // E



Min söta hund får avsluta denna kväll ;)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0