Syster idag och nu lets dance (:

Dålig uppdatering igen, i know.. Men nu kommer lite bilder och shit :) Dagen blev inte alls som jag tänkt mig :) Och det är alltid kul när det inte blir så  ;) Drog till min syster vid 1 (: Sen sprang jag ner en runda på stan och köpa en vit trekvartskofta och en knallrosa myspys "dress" eller vad man säger! jag är såå kär i den..;)  Sen åka pappa och jag och handlade lie och åt en pizza. inte alls bra..  Fick även en komplemang för mina naglar idag av i en butik ;)

Har nyss gjort en ansiktsmask, köpte en billigt, jag har tur och har fått en strålane hy, är alltid kalas len, men alltid bra att göra en sån.

Sitter och dricker cider och äter toffifee och tittar på Lets dance, hejar på Magnus ;) taada.



Faktiskt rikigt bra! :) Plus att den är rosa xD



Min mysshit jag köpte :) Lite stor. Men jag älskar den ändå :D ser ut som en liten tjockis:D haha



Man har så kul med toffifee :D hahaha ;)

Mitt favvo godis :) Äter knappt aldrig godis men när jag väl gör det äter jag typ alltid toffifee ;)


Nu ska jag titta vidare :) i morgon blir det ikea ;)

Puss&kram// E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0