Stort prov och shopping ;)

hej hopp bloggen (: Väldigt dåligt updateringen idag, men idag har jag en bra ursäkt iallafall.. Har ju haft tenta i typ 5 timmar, det sög verkligen men känns som det gick bra i allafall (: Tur är väl det, Men ska aldrig vara säker:O

Efter provet gled jag ner en runda på stan, fick med mig en mascara och ett rosa läppglans och ett hund shampo/balsam. Sen beställde pappa och jag smörgåstårtan med (: Fick ta den största de kunde göra xD haha. 

Ikväll har jag tränat(fast jag hade en jävla träningsvärk) klippt klona på hunden, ett rent helvete om man säger så, sen har jag tittat på lite tv och tagit det allmänt lugnt ;)

I morgon sak jag upp tidigt som tusan, Emelie och jag ska leka, sen ska jag ha ett möte med min lärare ;) Så på med charmen så jag får gödkänt;) hahaha..



Detta fick jag med mig idag (:

Hund shampo, ett jätte bra, kompinerat shampo med balsam,  Fick det rekommenderat (:
Min hund har dyrare shampo än mig xD 
180 kr
Btw, ser inte hunden väldigt ledsen ut:P?

Sen en mascara, som har varit min favorit länge :D Snart måst ejag köpa ännu mer smink, min andra mascara börjar ta slut oxå.
Maxfactor 2000 calorie 130 kr

Sen det bästa av allt mitt läppglans, det är rosa och det skimrar, det stod Emmy på det ;)
sen är det rosa ;)  Allt som är rosa är kärlek för mig :) haha..
Väldigt billigt va det oxå:O

Loreal Glam shine 99 kr

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sånt schampo har melle med hihii, det är kanon bra. ska köpa balsam i samma märke oxå

2009-04-01 @ 13:48:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0