Sjuk sjuk sjuk sjuk och åter sjuk

Jag är fortfarande sjuk :( Halsen gör ännu mer ont nu. Så får väl göra mig bredd på en pencillin? kur igen -.-  Men jag hoppas verkligen inte det.. Jag är så jävla trött så jag håller på att dö. Men idag när jag var ute och hämtade posten så såg jag att min klocka har kommit :D Äntligen :D Det är en 19 års present i från pappa, en D&G :) Jag bar aälskar den. Men vi måst elämna in den. Jag har jätte jätte smala handleder så den jag mega stor, ändå det är "normalt" band.  Men bling bling mee loovve :D taadda.. Var lite skpetiskt först mot en klocka. Men den är så vacker :D

Ska försöka plugga lite -.- Jag känner verkligen att jag kan konsentrera mig verkligen. Men en sprängade huvudvärk och feber. wiie.. detta kommer bli så roligt.


Ne nu ska jag föröska plugga lite -.- lär ju gå väldigt bra..


Tjingeling // E

-.-

Min vovve gillar inte sin tratt rikigt xD



Kommentarer
Postat av: Björn

Vilken glad hund XD



Bilder på klockan? :P

2009-03-10 @ 13:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0