puss

God morgon :) Vad bra jag har sovigt i natt! Det var nog flera år sen jag sov såhär bra :) Men min hund skule ut igen vid 4 och sen vid 6 och sen 8 -.- Lite jobbigt. men jag somnade faktiskt om :)
Igår dagen var super kul :) Blev fakitkst inga bilder. haha när jag lovar blir det inte, så ska inte lova mera ;) taadda

Första gångne på länge jag får nytt av min fina engelska ;) Sitter och diskutera cs lag och matcher med min gammla cs kompis ifrån frankrike. hahahaha. emo och jag fick skratta ne hel del när vi spelade emd dom xD hahahaha. Glömmer det aldrig. hahaha

SKa snart slänga mig i duschen. Vid 2 tiden är det dags för kalas. 

Jag vill verkligen träna, men har rikigt ont i halsen -.- Börjar jag bli sjuk? känns faktikst så. Jag som var rikigt taggad på att träna.. hahaha ;D

nu ska jag duscha,

Pusselipuss// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0