Outfit

Dålig updateringen igen. Sry gänget.. Har faktikst sovigt och varit rikigt jävla sur och irriterad på allt och alla. Men det bästa med idag är att jag mår mycket bättre iallafall.. Det böjar verkligen vända nu. Taaadda.. Kalas bra..

Somnade klockan 6 idag på morgonen.Gaah det är verkligen hemskt att inte få sova något. Flera flera dygn nu som jag knappt sovigt rikigt på...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, Men men..  Håller på med ett arbete just nu.som jag ska försöka bli klar med..



SÅdär ser flodhästen ut idag, Vad jag längtar till att träna!

Iallafall körde jag mina älskade jeansleggings från gina ;)

Och en stor tröja med ett skärp till..



Pusselipuss// E

Kommentarer
Postat av: dimitrios

alllllllllllow;D

2009-03-15 @ 01:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0