Mitt liv består just nu av isglass och alvedon

Jag har värsta ångesten nu för skolan.  Jag har tenta i religion nästa fredag. och arbetet ska vara inne i morgon, hur fan ska jag hinna med det?:S Lega med hög feber och mått rikigt jävla dåligt. Det enda dom säger är Vi tar inte hänsyn till det. Förstår mig inte på det. Men bara för jag var sjuk på rikigt så fick jag till på söndag att göra klart helvetet. Bättre än inget:S?
Men lovade att göra de 4 proven i morgon.

hur har min roliga dag varit, jo jag gick upp klockan 3 som sagt, ätigt glass, sov 2 timmar, glass glass, en åt jag lite middag. Men smakade inte direkt gott. Sen åt  jag ännu mer glass. haha. Just nu består mitt liv av glass och alvedon.

Men jag tog fkatikst mig en dusch, Jag kände mig rikigt rikigt äcklig. Gör man alltid när man är sjuk.  Sen bäddade jag rent i sängen, och nu är jag helt slut. Tagit mig en alvedon och tänkte krypa ner. Hoppas på iallafall 1 timmes sönm i natt..






Me love isglass:D hahaha :D

Tjingeling// E

Kommentarer
Postat av: Linda

haha men snäckan då , krya på dig!:)

hahaha puckoglass(:

2009-03-12 @ 21:22:57
URL: http://xkillbarbie.blogg.se/
Postat av: Pappas pojke

ser att de e någon som e pro på MS paint hahahaha :P gj och krya på dej =)

2009-03-12 @ 21:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0