Min hund är hos veterinären och jag är orolig

God morgon. Mne jag har faktikst varit vaken sen halv 8 ;) taada. Duktig jag är.. Min hund är nu hos veterinären, och jag får sitta hemma och dö av oro över min puppielove. Dom ska ta alla möjliga prover och ta bort en tand och en knöl. Men jag e så orolig, hon e gammal så alltid en risk att söva. Så jag har telefonen i fickan. Så INGEN får ringa till mig, just so you know. När jag lämnade henne, de tär det värsta, hennes ögon tittar på mig som bara lämna mig inte, sen när dom skulle gå med henne så går hon inte med utan sätter sig och vägra att gå och titta på mig. Jag hatar det verkligen. Mina ögon fylls av tårar. Dom bara skrattade åt mig och sa vi ska behandla henne som en prinsessa. Det är exakt vad hon är ;) Ska försöka att inte oroa mig så mycket.

När jag vid 9 började jag träna, körde ett hårt pass på 40 minuter, så är helt slut nu. Ska hoppa in i duschen snabbt som tusan, och sen börjar plugga. Och vänta på att få hämta min älskling.

Jag sitter fkatiskt och fundera på hur jag ska göra med bloggen:S Om jag ska sluta blogga eller fortsätta, ja vi får helt enkelt se. 




Mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0