Min hals vill inte mera

Ussch, finns inte så mycket mer att säga 39,1 graders feber, ingen röst och halsen gör rikigt riktigt ont, plus att jag hostar så det gör rikigt rikigt ont. det är fan synd om mig.   Inte sovigt ett skit i natt, ligger och hostar sönder. Känns som man ska hosta upp lungorna.

Pappa ska ner och köpa mer glass plus hostmedicin och halstabletter  och nässpray. Precis vad jag behöver! Ska strax ta en alvedon och krypa ner i soffan igen. Fundera på att göra mig lite mint te. Får inte ner någonting i magen så lever på glass och fil..



Pusselipuss/ E




Kommentarer
Postat av: Pappas pojke

Lägg av mint te e för tjejer xD här dricker vi vanilj te :P

2009-03-11 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0