Gud ville ha tillbaka sin vackrast ängel.

Jag kan inte sova, jag har 1000 tankar i huvudet som snurra just nu, om precis allt, mellan himmel och jord. Kom och tänka på min lilla söta mamma :/  Tänker inte på henne så ofta, men när jag väl gör det så är det jobbigt. Stunderna när jag behöver henne som mest, dom gånger jag också vill ha en mamma, jag har helt glömt bort hur det känns. Jag har hatat henne i nästan 11 år snart, för att hon lämnade mig utan att säga något. Hon hade lovat mig en massa saker som vi skulle göra när hon kom hem. Men hon kom aldrig hem igen, jag väntade i flera år på att hon skulle kom in igenom dörren och säga att allt är bra, och att hon kom hem föralltid. Dom grejerna hon lovade mig kommer jag aldrig glömma. Men jag saknar henne något enormt, jag hade mer än allt annat velat lära känna henne ännu mera. Jag kommer alltid att älska henne. Du kommer alltid att vara världens bästa mamma. Jag vet att du ser ner på mig och finns där vid min sida.

Men gud ville ha tillbaka sin vackrast ängel, och tyvärr så var det du.


Saknar dig Mamma <3

Behövde få skriva av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Linda

aw gumman , fick rysningar och tårar i ögonen när jag läste :/

finns alltid här för dig snäckan <33

2009-03-14 @ 11:01:55
URL: http://xkillbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0