Jag behöver bli ompysslad rikigt mycket!

Min stressnivå är upp i varv igen, och jag känner att jag behöver komma bort och bli rikigt jävla ompysslad! Med god mat, massage och andra mysiga behandlingar. Det är precis det jag behöver. Nu tänker många att jag inte ett är dugg stressad, Men där har ni svaret till att jag är på sjukan hela tiden, är nästin till utbränd.  När jag var där första gångne sa dom att jag var som en 3 barnsmamma med fulltids arbetet. Så stressad är jag tyvärr, har alltid varit stressad enda sen jag var ungefär 8. Men nu är det värre. Och fick faktiskt tipset om att åka och bara chilla och ha det rikigt mysigt.

Så sitter och titta på någon spaweekend. Så förhoppningsvis framöver blir det en spahelg för mig ;) Och det skulle passa mig helt perfekt :D  Någon som har varit på något bra spa? Måste vara väldigt mycket behandlingar. Kosta vad det vill!




Visst ser det mysigt ut;)?

Bild tagen ifrån google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0