Jag är stolt över mig själv.

Jag är sur som fan. Jag bråkade nyss med min rektor, som förvörigt kan suga k'''k och det sa jag också. Hon satt och klangade ner på mig. Du är så dålig blabla.. Jag är stolt över mig själv endå!! Jag sa att tror du det är så lätt att vara bäst på allt. jag har inte gått i skolan sen 7an rikigt. jag har varit jätte sjukt i ätstöringar och legat på sjukhus och inte pluggat på 4 år. fy fan att människor kan vara elaka. Jag hade aldrig kunnat säga så. Så mycket vett har jag!! Visst det var lite dumt att säga att hon kunde suga kuk. Men jag hatar när folk klankar ner på mig. Men som sagt jag är stolt över mig själv och hur långt jag har kommit!!!!!! Inget kan ta ifrån mig det iallafall itne det är skit skolan!!! tycker ni man ska behandla folk så?

Ne nu ska jag faktikst gå opch PLUGGA.. sur jag e är asså -.-


Pusselipuss// E

Kommentarer
Postat av: Linda

fyfan vilken idiot!:o <3

2009-03-05 @ 16:42:36
URL: http://xkillbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0