Ikea och gymmet.

Orkade inte blogga i går, eller rättare sagt satt typ inte vid datan på hela dagen, Gårdagen började med att pappa ringde klockan 9 och sa att vi skulle till ikea, så gick rakt upp, trött som tusan hade sovigt två timmar-. - Väl där hittade vi min byår, och annan skit, vill säga doftljus xD Älskar deras vaniljljus, hela rummet luktar så otroligt gott (: Var där ett tag, sen gjort vi lite middag och tittade på robinsson, sen la jag mig grymt tidigt, hade som sagt inte sovigt mer än 2 timmar..

Vad har hänt idag då? Jo klockan ringde klockan 8 ;) Klockan 9 befann jag mig på gymmet (: Så duktig som jag är;) haha, Körde ett rikigt hårt pass på 1 timme och 15 mintuer om vi sak vara exakta :P hahaha.. Kom hem där runt halv 11, hoppade in i duschen, sen började jag plocka ur min gammla byrå, Linda är nog glad nu  ;) haaha..  Sen åkte vi iväg och handlade lite och fixade lite skit,..  Och nu sitter jag här proppmätt:O Belv fylld paprika ;) Smasken..

Ska titta igenom lite papper och vika ihop kläder och gå igenom lite. Ska till sjukan i mon ytterligare -.- FUNNY......... NOT..


Är faktiskt lite sugen på att träna igen eller kanske cykla xD :S Känns som jag åt lite för mycket :S  Men iallafall,, Snart fyller jag år:S vad tiden springer iväg, vilket betyder att det är fullt upp denna vecka!! Mer om det i morgon typ ;) Måndag är ju dagen man planera veckan ;) hahaha..


Puss&Kram// E

bilder kommer senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

klart jag är glad snäckis :D <333

2009-03-29 @ 19:30:54
URL: http://xkillbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0