Fuck it!

Tänkte skriva ett långt jävla inlägg just nu om våga säga ifrån xD men jag orkade verkligen inte. och jag har entligen inte tid heller :S Men iallafall så måste jag ju skriva lite nu när bloggen fungera som den ska igen ;).. Men jag är väldigt irriterad just nu, att folk tror sig vara perfekta hela tiden, blalbla bara jag gör inte fel , blalbla bara du som gör fel. Såna människor är så jävla off så det finns inte. så fort de gjort något bara, men säg vad jag gjort, utan att ens veta det själva :Soch sen 5 minuter efter ska allt vara bra igen :S. Men dom personerna borde ta sig en fundera på livet..

 Usch min religion går hmm ingen vidare alls :S Fatta rinte två frågor, rikigt rikigt jävla knepiga. Men måste som sagt bli klar ikväll. Så tänkte slänga mig en snabbis i duschen nu och sen börja på allvar. Så jag blir klar med skiten. Sen efter det måste jag skriva lite mail. Sen får det bli sängen ;) Taada


Puss&Kram // E



idag är jag snäll:D bjuder på massa roliga bilder;D hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0