Fortfarande synd om mig

Ja det är fortfarande synd om mig. Pappa är så snäll:) Gör mat, sätter in i diskamaskinen, åker och köper glass, och alltd det där, sen om jag vill ha något så fixar han det. Häller upp en skål med glass eller hämtar vatten. Nästan lite lyx ;) Han tar till och med bort mina snorpapper.. haha.. Kan man inte alltid ha det så;)? hahaha.. Sicken lyx.

Men även fall det är kul att någon pysslar om en till punkt och pricka, så vill jag väldigt gärna bli frisk. min röst är fortfarande inte tillbaka. GAAH panik jag får. Jag pratar typ 24/7 annars känns det som. Plus att jag saknar att träna. Så fort jag blir frisk, så blir det att träna för fulla muggar.


Nu har jag tagit mig en alvedon och nässpray och en halstablett. så nu är jag redo för en film.Och sen kanske sova? Om det går. Jag hostar ju sönder och näsan rinner som bara den. Så har laddat upp med en hushållsrulle och ett stoort glas vatten..

Hoppas ni är friska och krya iallafall :)

Pusselipuss// E




Har tyvärr inga.nya så fick bli en gammal.

Kommentarer
Postat av: dimitrios

du ser skön ut som sakt;)

2009-03-15 @ 01:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0