Fortfarande på strålande humör :D

Vet ni jag är fortfarande på strålande humör :D Jag lyckades även med en helt ny maträtt som blev rikigt god ;) Jag är nog en mäster kock innerst inne ;) haha... Men det enda som inte var bra. jag har lämnat in min D&G klockan för att korta in armbandet, som e väldigt väldigt långt, ändå det är normalt band. Han i affären sa det med, han bara har nog aldrig sett en i din ålder som har så små händer och handleder, så som ett barns sa han. Men hans vertyg hade gått sönder så det gick inte:S Nu är frågan hur man ska fixa det:S Vi ska till en annan affäre i morgon.

Men nu fundera jag faktiskt på att träna.. Känner mig faktiskt redo för det idag. hahah ;) Eftersom jag inte kunde göra idet igår pga av min äckliga huvudvärk.


Sen blir det faktiskt att dricka lite cola och äta en liten bit choklad:O inte ätigt det på 2 eller 3 veckor, så är fkatikst värd det efter träningen..


Höres lite senare ;)


Puss&Kram// E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0