Försovigt mig och en jävla tandvärk

Jag har försovigt mig till det viktigaste provet ever :S Jag är så fucking smart.. Men idag hade jag turen på min sida, min lärare gav inte provet fören halv 11 istället för 9. Så ska tagga prov nu- .- Någon vill byta? Har 5 timmar på mig, och det låter mycket men när man väl börjar ta det typ så lång tid -. -

En annan tråkig nyhete, har rikigt jäkla ont i min visdomstand, helt svullet. Kanske får ge upp och ringa till tandläkaren-.- Men jag har sån tandläkarskräck, så jag vet inte om jag vågar :S Har gått med värk i tanden i typ 2 veckor. Men dags att ge upp tror jag :'(

Ne nu ska jag väl ta och börja så smått:)

Puss&Kram// E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0