fisksoppa ;)

Bev min efter längtade shopping idag :) taadda.. Gick upp ganska sent faktiskt. Så vid ett gick bussen. Tog en sväng inom bibblan med, ville skulle lämna in några böcker. Efter det tog vi bussen till sollentuna, sen bussen till stinsen.. Stinsen är mitt andra hem :) Kärlek till tusen. Gick först till gina och brände ett par hundra. Lite för många till och med. Men jag är nöjd med allt;) Sen blev det faktikst inte mera:O Taadda. Hittade ett par SKIT snygga skor, men fanns dom i 38? självklart INTE..

Efter en stund shopping, åt vi på burger king, tog en pommes och en läsk :) Fick räcka för mig. Men mådde dö illa efter. blää.. 

Nu ska vi ner till ica och handla lite middag :) Blir nog våran supergoda fisksoppa ;)


Pusselipuss // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0