Fina naglar och nya solglasögon är köpa

Nu är jag faktikst rikigt trött, tog ett hårt pass.  Var på rikigt dåligt humör innan, men visa människor kan verkligen få en på bra humör  (: Man bakom allting så shoppade jag ett par dyra solglasögonen xD Är man deppig ska man shoppa, så sant som det är sagt.. Men tror inte dom passar så kommer nog sälja dom har på bloggen för ett toppen pris ;)  haha..


Har skrivigt lite mail och fixat lite ikväll. På söndag blir det att glida till ikea och köpa min byrå :) Tadda.. Glömde säga innan att jag har fixat mina naglar :D Tadda nu är dom jätte jätte fina ;)


Men vad händer nu? wow kanske? film? hmm jag vet faktsikt inte rikigt :D haha... Och Linda såg att du skrev i ett inlägg att jag skulle resna ut kläder så du kunde ta xD Ska kirra det nu i helgen snäckis ;)


Puss&Gull // E





Sunshine baby!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0