EN jävla träningsvärk!! Strax sjukan.

Hej hopp gänet (: Är på strålande humör och solen strålar med ;) kan det bli bättre;)? Vakade i bra tid oxå, vid 10 var jag uppe, har ont i hela kroppen, sån jävla träningsvärk rent ut sagt:Phahaa . Men det visar ju att man tränade hårt igår ;)  Går kvällen bestod av ventich och wow (:

Har nyss ätigt en rejäll frulle och sitter och sminkar mig, för vid 2 är det dags för sjukan.......igen -.- Känner inte ett dugg för det, men vem för det egentligen..

Ne nu ska jag fixa mig, så jag blir klar, SKa nog inviga ett par vårskor:D skiter i vilket nu måste jag använda dom :D hahaa..


Puss&Kram// E



Banan och fullkornsflingor med fil <3 :D

Kommentarer
Postat av: Johnsson

Vilken fin guleböj!

2009-03-30 @ 17:09:14
Postat av: ville

är bara dumma svenskar som fått för sig att banan heter guleböj på norska.

2009-04-01 @ 21:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0