en bra kväll

Jag har varit duktig i kväll faktiskt om jag får säga det själv ;) hahaha.. Som sagt var ju så duktig och lagade mat ;) Jag är rikigt rikigt grym ju :D hahaha..

Efter det så satte jag mig och kollade lite presenter jag vill ha ;) Hittade en as snygg väska av barton. Från asos. Men rikigt klurigt att beställa där ifrån. Så skippade det :(  Köpte en present till Ville som han ska få den 12/4 ;).

Sen vid halv nio, bestämmde jag mig för att träna:D Snacka om att jag har saknat det eller:D OMG.. Men efter ett hårt pass på 20 minuter orkade inte min kropp mera, jag har varit sjuk as länge och jag är fortfarande rikigt snorig. Kanske inte va en bra ide trots allt? Njaa..  Men skönt att iallafall ha rört på sig :)

Sen hoppade jag in i duschen och sånt där:) Borstade tänderna och hade mig och nu sitter jag här :D Taadda..

OCH MIN MSN FUNGERA INTE:S GÅR INTE ATT SKRIVA TILL NÅGON. OMG  säger jag ba..

Men nu ska jag faktiskt försöka att sova. Morgon dagen innebär en tenta och 5 andra prov :( Plus massa arbeten. Önska mig lycka till nu :D

Puss&Kram // E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0