Dagens består av plugg -.-

Dålig updatering är igen. Igår var jag rikigt rikigt jävla trött, Så spenderade eftermiddagen med min kära syster (: Trevligt trevligt.. Sen åkte jag hem, så började jag på ett arbete, men la snart av för mitt huvud sprängdes. Så la mig runt 11 tiden. Sen låg jag och snurrade ett par timmar innan jag somnade. 

Vaknade första gången vid 10, så gick upp en runda, ute med hunden. Sen la jag mig igen -.-. Vaknade då vid halv 1. Så gick upp och gjorde lite frulle. Och nu sitter jag här och sak börja vrål plugga igen. Måste göra klart ett arbete idag. Fick redan på att jag fick mvg på mitt religion prov och vg på mitt samhälls prov;) Hade jag ahft ett rätt till så hade jag haft mvg så typsikt :D Men det gjorde iallafall mig glad ;) taadda.. 

Ne nu ska jag plugga sönder -.-


Puss&Kram // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0