well It's just the beginning of something

Lite piggare idag faktikst;) Även om jag sommnade halv 4-.-' Roligt va? Not!!  Imorgon är det åter igen  måndag. Vilket betyder att jag ska till sjukan klockan 2, såg jag nu...Faktiskt 4 eller 5 veckor sen jag var där så får se hur allting är nu;)
Igår var det riktigt lugnt trots att en liten person dissade! men W/E..  Så kollade film och tog det riktigt lugnt..stressade ner lite..
Igår var pappa & jag och tittade på en sak=) Kalas det kommer bli:D Ni får höra vad det är  framöver;)

Jag ska faktiskt skämma bort mig själv lite och köpa mig en 32 tums plasma tv(kan tyvärr inte ha större här inne) =) Så ska åka och köpa en om någon vecka tänkte jag=)  Vi har redan en men jag måste ju  med ha en;)  hahaha.. Ibland måste man skämma bort sig själv tyckerjag allt=)

Men min data börjar gå  sönder rejällt nu! Så dags att köpa en ny data :S Och  min mobil är sönder! GAAH! Allting går sönder på en gång.. Typsikt! har fakitkst hittat en data och en mobil jag vill ha ;) Så blir väl det framöver =)..

I veckan får jag 2 paket;)Taadda! Får nog ett paket redan i morgon!. Det är lite som julafton man ba väntar och väntar;)thihih


Nää nu ska jag fixa lite saker=)


Puss&Kram// E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0