Filmdags!

gaaah vad trött jag är...  Ska snart krypa ner och kolla en film och försöka sova=) om det nu går vill säga. idag har jag varit på sjukan! Gick kanske bra förutom att dom muppade om att jag gått ner 2,6 kg:Phahahaha! Så fucking muppat! Har inga ätstöringar längre så det så!! Efter det så kom jag hem var gullig och plockade in  och ur diskmaskin:P Något jag verkligen hatar!!  Sjukt äckligt med för den delen!

Pappa  hade köpt en liten barnpizza med sig hem;D Halv fick räcka;) Efter det kände jag mig lite sådär så bestämmde mig föratt träna!KANON!! =) Ska försöka träna oftare nu.. Om jag orkar vill säga xD hahaha... 

Imorgon på kvällen ska jagleka med envädligt gammal kompis tillmig<3 Ska bli riktigt  jävla kul=) Innan dess hmm någon som vill leka:D?


Nee nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner=)

Puss&Kram//  E



Idioten som ringer mig dolt på nätterna kan lägga av!
mog1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0