Att sms kan få en på bra humör :)

En del vet att jag har det jobbigt just  nu med lite saker. Man märker  verkligen vilka  som bryr  sig och vilka som slänger mer skit på mig.. Får massa söta sms/samtal från mina vänner, allt fram du är underbar till jag älskar dig, Idag har jag  fått ovanlig många ;) Massa med jag saknar dig. Vissa  har jag inte träffat på evigheter! Men det ska det bli ändring på=)  När man är deppig kan ett sånthär sms/samtal verkligen få en på bra humör igen :) Mina vänner betyder mer än allt, även om det var ett tag sen jag träffade vissa:(

Iallafall  är  jag färdig sminkad  nu. Ska göra lite middag nu -.-.-.-.-' Sen blir  det att sticka ut till Emma:) Great Great!!:)


Puss&Kram// E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0