Allting förändras, men bara till det bättre

typ 5000 år sen jag skrev här eller något.. men tänkte det sitter la på sin plats att skriva ett litet inlägg=)

Vart ska man börjar(: Jag  har ny kille(: Världens underbaraste. Aldrig känt såhär för någon innan<3 Helt sjukt... Varje gång han ler så  blir man bara lycklig. Kanske låter konstigt men jag e bara sååå jäääääävla kär och lycklig. Allt e så annorlunda, allt e så perfekt.  Ska inte skriva mer om detta nu xD Finns miljonals saker man  vill berätta..

Sen har det inte hänt mycket faktiskt:O Shoppat som vanligt:) Levt loppan you name it:)

Min mobil  e förövrigt sönder!


Nu ska jag hoppa i duschen och göra en hårinpacking och en ansiktmask=) great!

Puss&kram/ E



Kommentarer
Postat av: Ricky

älskar dig baby du e för bra för att vara sann <33<33

2009-06-27 @ 11:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0