shalallaa...

heej hopp i stugan..  Sitter hos älskligen nu fast han snarkar.  riktigt irrterande asså xD hahaha  är man trött så är man ;) taadda... vad har hänt idag? jo vi steg upp as sent iallafall jga.. Sen kollade vi på någon kass jävla film xD haha.. Efter det åkte vi till ica och handlade lite.. Sen hem å sminkade mig och fixade håret lite.. Sen drog vi till hans polare.. Sen efter det åkte vi hem och åt middag. Och nu sover baby och jag sitter här. har spelat ett sjukt roligt skjut spel!:D jag älskar såna spel!!.. iam a nööörd:D ..

men men ska ut och gå med min lilla hund nu.. Sen hoppa in i duschen  (:

Puss&Kram/ E

Ricky <3<3 Du är så jävla underbar! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0