Man måste skämma bort sig själv lite:)

Hej hopp bloggen(: Riktigt längesen jag skrev här nu.. Men jag har inte varit hemma och bara suttigt vid datan i max 5 min typ.. Som vanligt ha jag shoppat:) Även inskaffat mig löshår.. Super fint:) Hämtade det på posten idag. tog 60 cm så man kan klippa det som man vill. Ska inte ha så långt hår..  Dyrt som tusan men det är det värt. och självklart äkta hår. Har nyss tvättade det men silvershampo, för det var inte riktigt vitt. Lägger upp en bild i morgon om jag hinner:)

IMon ska Emelie klippa mig och klippa löshåret så det flyter in:) Sen har jag fått massa andra kul paketer:) Men klänningar  och så:) Det behövs alltid.. Man måste skämma bort sig själv lite ibland:)

Tiden bara rinner iväg har varit ihop med älsklingen i 1 månad redan:) Hoppas det blir flera.. =) Nu ska vi hoppa in i duschen och sen fixa lite.

Jag är riktigt avis på pappa, han är i italien..Jag vill med dit! Men nästa år är det min tur att åka;) taada!!


Puss&Kram// E

Kommentarer
Postat av: Linda

Hörru!

Jag tycker du är dålig med att vara inne på msn, stumpan!



Puss på're <3

2009-08-01 @ 20:17:48
URL: http://www.metrobloggen.se/thehoes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0