Snart är det Jul:D

Idag försov jag mig självklart-.-'. När klockan ringde idag vid 7 tiden, så stängde jag av och tänkte att jag bara skulle sova en liten stund till, ja den lilla stunden blev enda till 11! Vilket fuckar Novas matschema, så hade värsta paniken när jag vaknade och såg klockan. Så tog ut hundarna direkt och lekten en runda, sen var det dags för mat, för både mig och dom:)

Sen började jag städa, sen var det ut en runda igen:) hahha. Riktigt kallt, men ändå så skönt:) thiihh. SÅ var ute en bra stund och lekte:) Nova älskar fotbollar,hahha. Perfekt sätt att trötta ut henne på;) hahaha.

Sen har jag faktiskt mest städat å varit ute:P och plockat ihop det sista grejerna som ska upp i lägenheten:) Åker ju dit på fredag:) Så kommer bara ha 3 olika skor nu-.-' OMFG! Jag har annars 6-7 jag använder i veckan. Förutom sommaren då är det ännu mera:P hahaha.. Men så är det, och bara 15 tröjor:P hahaha och 4 jeans, Vi får se hur jag klara mig på det! Men blir så när man bor på två ställen förtillfälligt.

Snart är det jul, vad jag längtar asså:D Åhh:D Jag hatade verkligen julen innan, nu älskar jag den:D WIIE!! Älsklingen börjar bli lite trött på mitt jultajt snart tror jag:) hahahaha.. På tal om julen så har jag köp på "jul"klänning:) tihih. Blev en svart söt ifrån Ginatricot:) Så slog till direkt:) tihihi. Jag är jätte nöjd, än så länge, har inte fått hem den. :) Men man får hoppas:)


visst är den söt:)?
Finns i rosa, ville verkligen ha den rosa, men har så gott som bara rosa klänningar, så fick bli denna svarta, Och jag e nöjd! :)

Som sagt den kommer ifrån Gina tricot, och kostar inte mer än 300:)

Jag längtar verkligen tills jag får träffa min underbara älskling<3 Snacka om att jag saknar sönder honom <3 Gör riktigt ont att vara utan honom<3 Jag älskar min Ricky mer och mer för varje sekund som går<3<3
Massa pussar till honom <3<3Tack älskling för du finns och för all kärlek och glädje du ger mig <3<3<3



Nu ska jag prata med älskligen sen blir det att kolla på en film och försöka sova och koppla av lite:) Imorgon är det skola idag, men får sehur det blir med det, haha:P


Puss&Kram//E




Mina älsklingar<3

Kommentarer
Postat av: Ricky

Älskar dig sjukt mkt baby går inte att beskriva hur mkt du betyder för mig<33 du e vekrligen hela min värld <33 hoppas det alltid är du och jag<333

2009-12-03 @ 00:05:24
URL: http://denbästa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0