Rip min underbara hund Ebba<3<3

Idag somnade min älskling in här hemma på sin favoritplats i soffan
Tiden var inne för henne och jag fanns där vid hennes sida<3

Kan inte fatta att mitt allt är borta, Men det var det bästa som kunde hända, att se henne plågas var hemskt.
Hon har det bra där uppe med mamma<3


Ebba jag älskar dig<3Har inte fattat att du aldrig mer kommer och möter mig när jag kommer hem:(
Men du har det bättre.

Jag saknar dig som fan. Allt är så tomt utan dig




Vila i frid min underbara älskling<3

7/8-97 - 28/12-09

Den bästa tiden i mitt liv<3
Tack Ebba för alla åren.
Du kommer föralltid att vara min lilla dosing <3<3





Tack Ricky för att du finns här för mig nu, du är helt jävla underbar<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0