En ny säng SKA inhandlas:D

Jaha då var man hemma hos pappa igen, efter en mysig helg hemma i Västervik med älsklingen:) Tråkigt att åka hem, men snart är det över som tur är:) Snart är skolan över här och då flyttar jag på riktigt:) tihihih längtar sönder<3

Som sagt helgen har varit helt underbar<3 tack  pappa för alla saker jag fått och all hjälp med lägenheten det är guld värt! Eftersom jag själv inte är så grymt smart när det gäller att hålla på med skruvmejslar och annat skit. Jag gör helst så att jag slänger det och köper nytt:P hahha Men tur man har älsklingen som blir "mannen i huset" eller ja lägenheten:P haha

Jag MÅSTE köpa ny säng, går inte att ligga 4 stycken i en 1,20 säng:P No way asså. Har hittat två jätte snygga sängar på ikea, som jag kollat ut sen länge. Men trodde vi skulle klara oss med 1,20 sängen ett lite tag till, men icke. Hoppas bara älsklingen tycker dom e fina :) Då får vi alla 4 plats:D Eftersom vi har hundarna i sängen, vilket är ett måste!:)

Säng nr 1
Kostar:1895 kr
Från:Ikea

Säng nr 2
kostar:1795
Från:Ikea



Tror båda hade passar utmärkt:) frågan är bara vilken av dom:)



Klänningen jag köpte, var helt jäävla underbar. Den satt helt perfekt. åhh jag längtar redan tills julafton:) Typ kärlek vid första ögonkastet;) Så nu behövs bara någon söt bolero och helst en söt handväska och gääärna ett par skor med(A) hahaha:)



Älskling tack för en helt underbar helg<3 Jag älskar dig mer och mer för varje sekund vare 100del ja helt tiden:) Du gör mig såå jävla lycklig<3<3<33 Saknar dig redan älskling<3<3



Puss&Kram//E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0