Börjar 3 :D

Heej hopp:)

Har nyss varit ute på en promenad med vovvarna:) Nova börjar bli riktig duktig på att gå i koppel faktiskt:) Annars brukar hon får vara ute och springa i trägården, men nu börja hon bli stor ju:)

Ska strax bege mig till skolan, kom på att dom ändrat mitt schema så börjar 3 ;) Lyxigt va:) OMG, läxorna:P hahaa kom på det nu, hoppas jag inte har engelska idag bara:P Huehue

Idag vid 10 tiden fick jag besök av kusin(: Hon kommer efter sitt jobb(: Då ska jag klippa mig. Är verkligen på tiden, så jäkla slitet.


Nu ska jag slänga i mig något och äta sen är det dags för skolan.


Puss&Kram//E




Bjuder på en bld på mig;D haha
Lika söt som vanligt:D MOHA


Kommentarer
Postat av: Julia;))

Vad fin blogg du har:O<3

Vem är snyggast: Robert Pattinson eller Taylor Launter? Kommentara min blogg;))

2009-12-07 @ 15:30:24
URL: http://uaremine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0