Tråkig morgon,en ännu tråkigare dag?

Tråkig morgon-.- Älsklingen åkte vid halv 8:( han är redan saknad! <3:) Min lilla hund Ebba är helt kär i honom:P haha. Hon låg vid dörren och väntade på att han skulle komma tillbaka.. haha:') Så söt såå:) Jag är verkligen lycklgt lottad:) Har allt jag vill ha:)Har två helt underbara älsklingar<3:) Som är allt för mig<3 aldrig varit såhär jävla lycklig..Kär upp överöronen<3:) THIHIHI..

Jag är sjukt trött, sov ingenting inatt-.-' Typiskt! Ska vara på sjukan vid klockan 2-.-' och jag måste cykla-.-' ännu värre så fundera på att skita i det. Men men får se vad jag känner för då..


Plus att imon börjar kiss skolan. Men jäääääääävligt sååft schema iallafall=) Såå inte så farligt. Ska plugga sönder så jag blir klar snart:)

Fundera även på att börja spela wow igen. Men "farligt", man bara fastnar för det,och vill bara spela och spela och spela. Men wow är verkligen kärlek. haha..  När det är höst och så är det jävligt roligt att spela. :) Cola och ventich och wow/cs gaaah vad kul:Dhahaha..

Nu ska jag sova en stund sen göra mig klar sen kanske åka till sjukan. Faaan vad tomt det är i sängen:/ älsklingen fattas!


Puss&Kram/ E

längtar galet till 09-09-09:D TTTTTTTTTTADDDAA:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0