Allt med dig är såå jävla underbart<3<3

Tjingeling bloggen.. Hehe.. Idag har det inte hänt ett jävla skit:S Har haft världens huvudvärk och ont i hela bakhuvudet:P hahhaa.. Så har lagatmiddag och legat och pratat med älsklingen<<3<3:) Har nyss tagiten varm och skön dusch:)

Mycket grejer är på gång nu:) SÅ jävla underbart:) 09-09-09 sen en liten bonus sak som händer i oktober:) Kommer bli så jäälva mysigt:) Längtar galet:)Skulle vara en hemlis. Men så vart det inte;) hahaha.. Jag kan inte hålla tyst :P haha Bra va?.. Sen efter jul händer ännu mera mys <3<3<3 Har världens bästa pojkvän:)Han ärallt för mig oh behandlar migsom värsta prinsessan;)tiihihih:) Så lycklig med min baby<3<3<3:) DU är den rätte för mig Ricky förstå det<3<3:) Älskar dig mer än något annat min sötnöt<<3<3<3 Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet:) Kommer aldrig glömma den första pussen, de första jag älskar dig<3<3:) Såå jävla underbart<3<33 Babydugör mig verkligen hel<3<3:) Tack för du finns baby. Du gör allt så jävla mycket bättre :)<3<3 Jag Älskar Dig Ricky föralltid<3<3<3<3 Vi föralltid<3<3:):)



Min själsfrände<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Ricky

Alltid du och jag baby <33 du e min själsfrände du med älskar dig mer än något annat !! <33333

2009-08-30 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0