JÄVLA PMSDAG!

Orkar faktiskt inte med skolan idag, huvudet värk jag mår helt cp som gjort iflera dagar nu,, Typ svininfluensan? gaahh. Är verkligen livrädd att jag ska få den! Fundera faktiskt på att ringa till sjukan:S Jag känner mig helt fuckt up.. Men men..

Sen har jag än ännu sämre dag faktisikt.Är på dåligt humör,kinkig som fan-.-' Har världens mensvärk ont långt ut i ryggen vilket jag typ alltid får!!GREAT kul. jävla mupp dag-.-' Sen känns det som hela jävla världen inte har tid för mig, alla bara hör av mig närjag har tid eller dyligt. Men kul., Jag FINNS kanske oxå.. Jävla dåligt humör jag är på alltså-.-'


Så jääävla less just nupå typ allting. INGET blir som jag vill. När jag väl har hittat mitt livs kärlek då ska allt annat strula. Ska det alltid hålla på så??jag har sånjävla otur hela jäävla tiden känns det som.. fy fan vilken jävla dag.. värsta på länge.. aja ska sluta gnälla nu och gå och plugga lite matte och engelska-.-'Ännu roligare! jippi.





FUCK IT!!!!

Älskling kom <3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0