Fint folk kommer sent!

Hahaha här var det dåligt igen:) taddda Men nu är jag på g:) Har lekt med älsklingen hela veckan<3 vilket har varit helt underbar om man säger så:) Är sååå jäävlakär:) Helt sjukt. Han är så jävla underbar såmycket jagvill skriva<3.

Iallafall så väntar jag på Jack sen ska vi gliida till skolan:) Inte han men jag, han är jätte snäll och kör mig dit.Börjar halv 2 men jag tänkte att jag glider dit 2 istället;) hahaha. Fint folk kommer sent:) hahhaa.. Men slutar 4 idag typ eller va det halv 4 hmm dunno:D hahaha.. Har matte och engelska wiie.-.-' det jag är säääämst på..


Jag ärförövrigt äckligt trött:S vaknade halv sju idag. Sååjippii-.-' Mina ögon trillar snart ihop typ.. Sovigt skit dåligt de senaste nätterna.. Älsklingen har med sovigt riktigt dåligt. pga massa äckliga spindlar somkommer in ifrån mittt fönster!

Men idag kom en kul sak med posten, en lapp om att jag ska hämta ut ett paket som är efterlängtat<3<3 tror jag ska kirra det efter skolan om jag orkar.Känner bara för att hem och sova! Riktigt jäkla trött. Men först måste jag städa mitt rum:S kan knappt gådär inne nu-.-'GAAH ORKA liksom..


Puss&Kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0