Irriterad men galet kär<3

gaah så irriterad jag är just nu..Allt krabbar!! framför allt mitt wow-.-' går inte att komma in på någon server den bara hänger sig-.-' f*ttspel rent ut sagt.. -.-'

Idag har det inte hänt så mycket mer faktikst.. Drog till Malin och käkade thaimat:) Mumsmums:) Sen drog vi på upptäcksfärd;) taada..:) Men "råkade" glömma sjukan(a) thihihh..Har saknat älsklingen hela dagen:/ GAAH! fett jobbigt faktiskt. vill bara ha honom här,pussa på honom.. Somnatjämte honom, och framför allt vakna jämte honom <3<3Det är fan det bästa jag vet<3Önska det vore så varje dag. Kanske en dag det blir så:) i really hope so;)<3<3 Han är verkligen allt för mig.. Har aldrig varit såhär kär<3 En helt underbar känsla<3<3 Älskar dig Ricky mer och mer för varje dag som går<3<3

Imorgon börjar skolhelvete -.-Jippi not.. Men det får gå. Plus att jag få två pakt i mon:D WIIE:D


Ska prata lite med  älsklingen:) sen sova:)

Puss&kram//E




Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar sönder dig älskling <3 du e mitt allt. hoppas verkligen att vi får göra så varje dag nån gång !!! <3 09-09-09 längtar !! <333

2009-08-17 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0