Tagit ett bra beslut

Heej hopp:) Ska strax sminka mig och fixa iordning mig för att glida till skola, jippi!! Men har varit så duktig och gjort min engelska läxa, men den blev lite halvdan då jag inte riktigt kände för att plugga i helgen;) haha...

Det är typ skit väder ute och jag ska tydligen cykla. NOWAY!!:P Jag hatar att cykla mer än något annat..Fundera starkt på att ringa pappsen igen och höra om han har lust att köra mig:D tihihih. Vilket jag inte tror-.-'

Igår kväll hände en väldigt väldigt kul sak, ett beslut som vi tog. And i love it:) Jag håller verkligen tummarna nu;)Tyvärr kan jag inte säga detta heller:PMen när allting är bestämmt och sådär:) Självklart kommer jag skriva om det här då;)

Mycket spännande som händer framöver:)Som jag även kommer att skriva om här i bloggen:)tihiihihh;) Såhåll utkik..

Och varför det inte kommer upp nya bilder är för att min mobil knullar, har massa roliga bilder där:) Ska försöka fixa det med:)taadda Skriva lite mer om mitt underbara liv;)tihiihi..


Nu ska jag skriva lite mail och ta reda på lite saker och sen till skolan-.-'

Puss&Kram//E



Min love<3<3 Så jääävla söt liten tös jag har;)

Kommentarer
Postat av: Amellia

AA man kan inte ha nån sötare tös än henne<3<3

2009-09-09 @ 22:14:54
URL: http://puckobarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0