Räkningar upp till öronen!!

Räkningarna bara flyger in denna månaden och hamnar på 5500 och då bor jag ändå hemma och betalar inget hemma! Puuhh assså! Hatar "vuxen! livet. hahahaa. Slippa alla roliga räkningar..Iof är det för när min hund var hos veterinären ochhennes medicin..Dyrt att ha hund..Men lilla snäckan är såklart värd allt<3.. Sen fick jag ju betala  på skatten! great-.- Bara att betala och se glad ut;) hahaha.. 

Världens bästa överraskning idag;) Älsklingen skulle kommit imon men han kommer idag:DWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEE!!!! Blev så jääävla glad:) Ska pussa sönder honom!! <3<3 Han är såå sjukt jävla älskad <3<3<3

Idag kom ännu ett paket:) MIn rosahuvtröja:) Älskar den, men det ärlitestor.. Tog en M men det var förstor så ska beställa en S när alla räkningar är betalda..

Då återstår bara ett paket kvar denna vecka;) Tadda rena julafton:)hihiih


Puss&Kram//E



Bild googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0