ny mobil och "fjortispiceringen" är borta

lääängesen igen=) Men jag sitter aldrig vid datan längre. orkar vara datanörd liksom;) haha.. Kollar typ bdb någon gång på dagen det är la allt.. (: Sitter nu hos älsklingen som förövrigt sover och jag är klarvaken(: typsikt.. Söndag idag vafan kan man göra :S Hmm :D VI kommer nog allt på något..

Iallafall har jag tagit ur min fjortispiercing som alla säger. Den på sidan om läppen. fått massa klagomål på att jag är för gammal för den, och det kan jag nästa hålla med om=) Så den är borta, har bara tungan och navlen nu =) Tungan rycker nog med inom kort eller nej:O gaah jag älskar den:D mooohhaa:D

Fick ett cpryck och gick ner och köpte mig en ny telefon förra veckan eller när fan det var, ett riktigt impulsköp men det är la kul det oxå:) Men jag gillar den ganska mycket :) 5 megpixel kamra:) toutch eller hur det stavas så inga knappar på den:) men det är såååft:) Men blir la att köpa en ny om några månad:P jag och tekniska saker, går veeeeeeerkligen inte ihop:) höhöhö...  men men =)

Livet består som vanligt av shopping men har lugnat ner mig ganska mycket, förutom denna månaden då cashen bara flyger iväg:S gaah! Men sen blir det lugnt ett tag :)

Älskar min hårförläningen,:D plus att folk tror det är mitt riktigt hår;) shallaa:D

Neee nu ska jag försöka få upp min sunshine och sen kirra lite frulle det kurrar i den lilla magen :D host förlåt menar stora:D hahahaa..

Puss&Kram// E



Min nya kärlek =)

 


Kommentarer
Postat av: Ricky

Nu e ja vaken <3333333333333333 älskar dig mer än nått annat min söta flicka som spelar GH :P

2009-08-02 @ 13:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0