Jag är smart!:D

Tänkte skriva ett inlägg tidigare, Men har varit på bröllop idag. Tog inte så lång tid, såvar rätt schysst:) Sen har vi spenderat hela kvällen hos Hall.. Det ärtyp allt som hänt idag:) pappa och jag har även storstädat.. hatar verkligen att städa:P its sucks!:P

Saknar min älskling som fan:/ helt jävla sjukt. vill inte vara en minut utan min sockertopp!! <33 han är allt för mig<33 Älskar min solstråle<3Längtar tills 09-09-09 och efter vintern<<3<33333:) Du och jag föralltid<333

Imorgon ska jag fixa lite skit och sen göra min engelskaläxa-.- JIPPI. Men den var lätt så:) klart på en kvart, eftersomjag är så jävla smart:D moohaaa:D:D

Nu ska jag prata lite med älsklingen sen kolla på en film och sova:)


Puss&Kram/E


Visst ser jag smart ut;)tihitih

Emmy<3 Ricky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0