Guldstjärna

Igår:
Var jag bara i skolan, pluggade som jag aldrig gjort;)hahaha.. Jag är så duktig. En guldstjärna till mig.hahaha Fick även årets första läxa, i engelska-.-'.Åkte med Jack till skolan, fick åka riktig lyxbil;) haha:) På kvällen chillade jag galet, va så  trött så jag satt och nickade till hela tiden.. Så la mig tidigt, men kunde jag somna? nej -.-'

Idag:

Vaknade riktigt sent, hade planerat att gå upp vid 9-10. men vaknade av attälsklingen ringde vid 12 .. GAAHH.. Så var bara att gå rakt upp, satte på en maskin tvätt sen satte jag på musik,och städaoch självklart så sjöng jag med min ljuva stäma:D hahhaa! Tur ingen var hemma;)haha. och stackars Ebba som fick höra på det;) hahaha..Efter en stund kom pappsen hem, så vi åkte och handlade och hämtade ut mitt efterlängtade paket:D WIIIIEEE:) Vet inte om jag ska avslöja det ännu;) Visa har redan fatta.. thiihh:) När jag kom hem satt Emelie i mitt vardagsrum ;) tiihihih:D VIsattoch pratat skit, det vi ärbääst på:D?hahaha.. Älskar den bruden! <3 Kusin 4-ever;) <3
Ikväll har jag fixatlite småsaker;).. Kommit på världens bästa görjag ska överraska älsklingen med;) thiihh;) Oxå hemligt. Men berättar det senare:) tihiihh.. Och nu sitter jag här och flummar.. :P  Ska nog sova snart..

Älskling jag saknar dig! Älskar dig galet mycket<3<3<3 Puss på finaste..



Puss&Kram//E





Du får min värld att snurra<3

Du och jag <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig baby du e den underbaraste av dom alla! du och jag för alltid<3

2009-08-28 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0