fyy faan vad bra allt är

Alltär 10 gånger bättre med humöret.:)Men jag mår inge bra, känner mig jätte konstig och lustig huvudvärk-.-'Känner mig verkligen inte som mig själv:S:S:S Livrädd att det är typ svininfluensa. Skulle inte förvåna mig om jag skulle få det, för jag får allting typ-.-'ska nog ringa fdit i morgon och höra:P hahaha..

Men jag har andra bra nyheter:) Väldigt väldigt bra nyheter tom;) Jag ska köpa en lägenhet:) Kan ni fatta, :Dälsklingen och jag ska flytta ihop:D Sååå jävla underbart:) Får veta imon om vi får den vi vill ha;) Så hålltummarna för oss nu:D:D:D Känns så overkligt:) Men det är verkligen på riktigt. går inte beskriva hur glad jag är.. Först tänkte vi hyra, men jag bestämmde mig sedan för att köpa en istället. månadshyran blir ju mycket mycket billigare;) Så snart är ebba och älsklingen min"lilla familj" :) Som sagt håll tummarna!!! :D Sen finns det en liten överraskning till, men det avslöjar jag om ett par dagar;) tihihihihi:)

Nu ska jag lägga mig och prata med älsklingen igen<<3<3<3:)

Älskar dig Ricky<<3<3 Du är mitt livs kärlek<33 Föralltid vi två min sockertopp<3333<3


Puss&Kram//E

Kommentarer
Postat av: Ricky

Längtar som fan baby <33 tills den e våran !!! du e mitt allt och min värld !! alltid du och jag baby <333

2009-08-31 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0