fula utväxt!

Nyss ätigt tacos med älsklingen=) mums!:) Eftersom  skolan börja på tisdag så färgade jag utväxten, vilket blev en katastrof.. Går inte till skolan såhär.. Så får färga om det imon igen typ-.-'  Imon  ska älsklingen hem:/ Så jävla tråkigt.  Kommer sakna sönder honom. Han är hela min värld och lite där till=) <3<33 Massa kärlek till beejjbbiieee<3<3
Ska även till sjukan imon.. Jippi-.-' Två tråkigheter på en dag! *tummen upp*-.-

Men dete roligaste som händer i veckan. Är alla mina paketer med kläder som kommer:D Wiie=) Får nog alla denna veckan:) Vilket e ett par=) Älskar verkligen att köpa kläder, finns nog inget bättre om man säger så;) taadda

Ikväll blir det massa massa myspys <3<3<3


För övrigt längtar jag galet till 09-09-09=) Säger inte vad det är men ni lääär märka det=) WIIIE!!! :D

MIn lilla älskling(Ebba) har fått åka till sjukan, hon hade en svampinfektion, Jag är jätte rädd att det ska vara något fel på min lilla tös,så vi rönkade magen och hjärtat på henne. Men hon var frisk som en nötkärna;) great!

Nu ska vi hoppa iduschen och gråta över min fula utväxt. hahha! =)


Puss&Kram//E

Älskar dig Ricky<3 Du är allt allt allt <3<3




<3<3<3<3<3
Kärlek till tusen!


Kommentarer
Postat av: rättstavarn

Det heter paket inte paketer. Tror skolan behövs hos dig.

2009-08-16 @ 20:45:25
Postat av: E

Det heter inte rättstavarn utan rättstavaren:) Skolan kanske behövs hos dig med:) taada!

2009-08-16 @ 22:01:45
Postat av: rättstavarn

fast och andra sidan så stavade jag så med flit. Din svenska suger utan att du tänker på det.

2009-08-17 @ 00:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0