coco pops<3

hej hoppsan lillebror... Strax dags för läggdags men hade lite tid över innan jag ska krypa ner i sängen med min älskling =) Visst är det underbart att vaknade varje morgon med den man verkligen älskar?=) Gaah i love it<3.

Förövrigt så mår jag kasst rikigt.. Känner mig helt cpstörd.. Typ svininflensan? GAAAH!! Skulle åkt till stan idag men jag mådde skit så blev att vara hemma och chilla galet.. Kollat lite film. Såg harry potters nya film.. Hmm inte alls bra! Sen såg vi gsh2 lite väl häftig för min smak.. Sen var ju inte pete med ;) hahaha Han den snygga ifrån andra filmen som dog.. Vilket gjorde filmen ännu sämre.. hahhaa...

Har gjort lite kvälls food nu=) blev coco pops med mjölk:D hahhaa.. Coco pops e fan det bästa jag vet;) hahaha pure love..

ska även beställa lite kläder någon dag=) Inte köpt något på ett par dagar.. Tadda på mig =)...

Förövrigt saknar jag min kusin en jäkla massa <3

 Nää nu ska vi krypa ner=)

Tjingeling// E



<3



Btw, min telefon börjar redan fucka! tummen upp för det..

Och för er som undra varför jag aldrig är inne på msn!
Jag sitter så gott som aldrig vid datan =)



Kommentarer
Postat av: Ricky

Ja de e det bästaste att göra :)<333

2009-08-04 @ 23:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0